
SUZUKI motorkerékpár-alkatrészek

Motorkerékpár alkatrészek 68 SUZUKI MOTORCYCLES modellhez
Válassza ki SUZUKI motorkerékpár modelljét-
A 03.2005 utántól
-
ACCESS 01.2007 utántól
-
ADDRESS 01.1994 utántól
-
AH 01.1993 utántól
-
AN 01.1994 utántól
-
AN BURGMAN 11.1997 utántól
-
AP 01.1994 utántól
-
AY 10.1996 utántól
-
B-KING 08.2007 utántól
-
BOULEVARD 01.2003 utántól
-
C 01.2005 utántól
-
CP 01.1991 utántól
-
DL 01.2002 utántól
-
DR 01.1980 utántól
-
DR-Z 01.2000 utántól
-
EN 01.2005 utántól
-
GIXXER 08.2014 utántól
-
GLADIUS 01.2009 utántól
-
GN 01.1984 utántól
-
GR 01.1983 utántól
-
GS 01.1976 utántól
-
GSF BANDIT 01.1989 utántól
-
GSR 01.2006 utántól
-
GSX 01.1979 utántól
-
GSX-R 01.1984 utántól
-
GSX-S 01.2015 utántól
-
GT 01.1971 utántól
-
GZ 01.1998 utántól
-
HAYATE 01.2013 utántól
-
HEAT 01.2006 utántól
-
INAZUMA 01.2013 utántól
-
INTRUDER 01.2002 utántól
-
KATANA 01.1995 utántól
-
LETS 05.2014 utántól
-
LS 01.1986 utántól
-
M 01.2005 utántól
-
RE 5 01.1975 utántól
-
RF 01.1993 utántól
-
RG 01.1984 utántól
-
RGV 01.1989 utántól
-
RM 01.1976 utántól
-
RM-Z 01.2016 utántól
-
RMX 01.1990 utántól
-
RV 01.1973 utántól
-
SIXTEEN 01.2008 utántól
-
SLINGSHOT 01.2013 utántól
-
SR 01.1980 utántól
-
SV 12.1998 utántól
-
SWISH 01.2013 utántól
-
T 01.1969 utántól
-
TL 01.1997 utántól
-
TR 01.1998 utántól
-
TS 01.1971 utántól
-
TU 01.1998 utántól
-
UC 01.1998 utántól
-
UE 01.2001 utántól
-
UF 01.1999 utántól
-
UH 01.2002 utántól
-
UX 01.1999 utántól
-
V-STROM 01.2018 utántól
-
VANVAN 11.2002 utántól
-
VL 01.1998 utántól
-
VS 01.1986 utántól
-
VX 01.1989 utántól
-
VZ 01.1997 utántól
-
XF 01.1997 utántól
-
YES 01.2009 utántól
-
ZEUS 01.2006 utántól
SUZUKI motorkerékpár-alkatrész katalógus

A Suzuki motorkerékpárokat a japán Suzuki Jidosha Kogyo (SJK) vállalat gyártja 1953 óta. Később a vállalat nevét Suzuki Motor Corporation-re változtatták. A sport, off road, és utcai motorkerékpárok mellett a vállalat robogókat, terepjárókat, személyautókat, külső csónakmotorkat, és még számos egyéb dolgot is készít. A cég gyártó üzemei a világ 23 országában találhatók. Például az USA-ban, Spanyolországban, Japánban, Indában és Kínában.
A márka történetének kiemelt eseményei
A márka története egy láb pedállal ellátott szövőszék gyártásával vette kezdetét 1909-ben. 1937-ben a vállalat több olyan személyautót is legyártott, amelyek soha nem jutottak el a sorozatgyártásig. A II. világháború kitörésekor a vállalat újraindította a szövőszékek gyártását, amelyek még a háború végét követően is a cég termelésének jelentős részét tették ki. 1952-ben a vállalat elnöke, Michio Suzuki-nak feltűnt, hogy a társadalom részéről megnőtt az olcsó közlekedési eszközök iránti kereslet, ezért megtervezte a Power Free névre hallgató motorizált kerékpárt. Egy évvel később jelent meg a cég egy másik kétkerekű járművel, a Diamond Free-vel; ez 60 cm3-es 2 LE-s kétütemű motorral volt felszerelve. Ugyanebben az évben - 1853-ban - ez volt az első olyan jármű, ami eljutott a Mount Fuji Hill Climb célvonaláig, és később számos győzelmet aratott a vele versenyző sportolók számára. Például a vállalati csapat a Motocross Grand Prix 500 versenyen hat alkalommal elnyerte a gyártók közötti versenyt, és hétszer magát a World Road Race Grand Prix 500 versenyt is megnyerte.
A cég egyebek mellett a számos forradalmi megoldása miatt is komoly hírnévnek örvend. A Suzuki motorkerékpárok között például az 1966-1968 között elkészített T20 modell is megtalálható ez hatfokozatú manuális sebességváltóval volt felszerelve, ami igencsak rendhagyó volt a motorkerékpárok esetében azidőtájt. Az 1971-ben színrelépő GT750 volt az első vízhűtéses kétkerekű, amit Japánban gyártottak. Az 1974-ben kiadott RE5 volt az első olyan motorkerékpár Japánban, ami Wankel-motorral volt felszerelve. Rendkívül minimális mértékű vibráció jellemezte még 3500-as percenkénti fordulatszámnál is. Az 1984-ben elkészült GSX-R motorkerékpár esetében a legerősebb verseny modelleknél alkalmazott technológiák kombinációját használták fel a gyártáshoz. Ez a modell alumínium vázzal rendelkezett, dupla tárcsás négydugattyús féknyergekkel, és levegő-olaj hűtésű motorral volt felszerelve.
Népszerű modellek
- SV650;
- GSX-R 600;
- Bandit 400;
- Djebel 200;
- GP 125;
- AX 100;
- Boulevard C50;
- Bandit GSF 1250;
- V-Strom 650.
A Suzuki motorkerékpárok előnyei
- Lenyűgöző teljesítmény. Például a Bandit GSF 1250 motorkerékpár 3.2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra, és a végsebessége 225 km/h.
- Kiváló aerodinamikai jellemzők. A GSX1300R Hayabusa az áramvonalas karosszériája mellett, saját fejlesztésű, SRAD magas nyomású levegőszűrő rendszerrel ellátott motorral rendelkezett, ami lehetővé tette, hogy maximális mennyiségű levegő juthasson a hengerekbe.
- Prominens dizájn. A Boulevard motorkerékpárok például olyan jellemzőkkel bírnak, mint az 1970-es évek stílusát idéző nagy számú krómozott elem.
Műszaki jellemzők
- A cég által tervezett négyütemű V-motorok. A hengerek 90°-o szögben vannak elhelyezve, hengerenként négy szelep van vízhűtéssel (DOHC). A legelterjedtebb lökettérfogat 1 L.
- Broad Power System. Széles teljesítmény-tartományú rendszer, ami bármely fordulatszám tartományban nagy motor teljesítményt biztosít.
- Composite Electrochemical Material. Nikkelből, szilikonból és karbidból készült egyedi bevonat. A motor hengerekre kerül felvitelre, meggátolja a karcolódást, és javítja a hőátadást.
- Clutch Assist System. A kuplung asszisztens (Clutch Assist System) fordított nyomaték csökkentése révén biztosítja a sima, zökkenőmentes alacsonyabb sebességfokozatba történő visszaváltásokat.
- Launch Control. A rajtautomatika (Launch Control) szabályozza a dugattyúk pozícióját, és a magas fordulatszámon történő indulások alkalmával meggátolja a kerék kipörgését.
AUTODOC: kizárólag csak kiváló minőségű motorkerékpár alkatrészek
Az online üzletünkből pár kattintással vásárolhat Suzuki motorkerékpár alkatrészeket. A AUTODOC ügyfélszolgálatának kompetens munkatársai gyorsan válaszolnak a felmerülő kérdéseire. A leadott rendelések kiszállítása mindig a lehető legrövidebb időn belül történik.