Motorkerékpár alkatrészek 5 INDIAN MOTORCYCLES modellhez
Válassza ki INDIAN motorkerékpár modelljét
INDIAN motorkerékpár-alkatrész katalógus
Az Indian motorkerékpárokat az American Motorcycle Manufacturing Company - amely 1928-ig a Hendee Manufacturing Company nevet viselte - gyártotta 1901-től 1953-ig. Sport és utcai modelleket is készítettek. A gyár az USA-ban, a Massachusetts államban lévő Springfield városban volt. 2011-ben egyes motorkerékpár modellek gyártását a Polaris Industries vállalat az Iowa államban található Spirit Lake városban újraindította.
A márka története
A márka története egészen 1897-ig nyúlik vissza, amikor is George M. Hendee az egykori kerékpár versenyző és üzletember beindította az American Indian márkájú kerékpárok gyártását. A Single nevet viselő első motorkerékpárok 1901-ben kerültek kiadásra. 1.75 LE-s motorral voltak felszerelve, és az esetükben nyomaték lánchajtás révén került továbbításra. 1903-ben egy mérnök, Carl Oscar Hedström sebesség világrekordot állított fel egy ilyen modell-lel, 90 km/h-s sebességre felgyorsulva a motorkerékpárral.
1905-ben adták ki az első olyan motorkerékpárt, ami 1 L-es lökettérfogatú, kéthengeres V motorral volt felszerelve. Ezzel a járművel a gyári csapat számos motorversenyt nyert meg. Két évvel később készítették el a 0.6 L-es motorokkal felszerelt Indian utcai motorkerékpárokat. A karosszériájuk piros színű volt, ami a márka “védjegyévé” vált.
1914-ben nagyjából 25000 kétkerekű gördült le a gyártósorról, és a vállalat a világ legnagyobb motorkerékpár gyártójává vált. Emellett a gyártó csapatának sikerült több sebesség rekordot is felállítania, és nagyjából 900 versenyt meg is nyertek.
Az 1930-as éveket a nagy számú, rendhagyó műszaki megoldások alkalmazása jellemezte. A kipufogó csövek például innentől kezdve a szívórendszeren és a műszerfalon keresztül lettek elhelyezve - az üzemanyag tank tetejénél.
1953-ban a cég csődbe ment, amit követően több kísérlet is történt a márka feltámasztására. Például a motorkerékpárok gyártásának újraindítása 1998-ban, 2008-ban, és 2011-ben is megtörtént különböző cégek által. Számos egységet gyártottak le a Chief, a Scout, és a Spirit modellből. Számos győzelmet arattak motorkerékpár versenyeken azok az Indian motorkerékpárok, amelyek 2011-et követően gördültek le a Polaris Industries gyártósoráról.
Népszerű modellek
- FTR 1200;
- Roadmaster;
- Scout;
- Chief;
- Chieftain;
- Springfield;
- Powerplus.
Az Indian motorkerékpárok előnyei
- Kiemelkedő sebesség teljesítmény. Például 1967-ben egy Scout motorkerékpárral 305 km/h-s sebesség világrekordot állítottak fel, amit egészen 2018-ig nem sikerült megdönteni.
- Megbízhatóság. Például az 1920-as években egy Scout modell bármiféle lerobbanás nélkül sikeresen teljesített egy 1,792 km-es hosszútávú versenyt.
- Elegáns dizájn. A járművek rendhagyó kinézettel bírnak a kerekek nagy részét teljesen elfedő ellenállást csökkentő burkolatuk miatt, illetve a nagy számú króm elemeik miatt.
Műszaki jellemzők
- Könnyű alumínium váz. Tartós szerkezet, amely egyenletes súlyelosztást biztosít, és megkönnyíti a jármű kezelését.
- Ride Command vezérlő rendszer. 7 colos érintőképernyős berendezés. Monitorozza a gumiabroncs nyomást, az üzemanyag szintet, és vezérli a hangrendszert.
- Kiváló minőségű fékrendszer. Egyrészt a fúrt féktárcsák hatékonyan elvezetik a hőt a fékbetétekről, másrészt a motorkerékpárok ABS rendszerrel is fel vannak szerelve.
AUTODOC: kizárólag csak kiváló minőségű alkatrészek
Az online üzletünkben hatalmas kínálat található a különböző gyártmányú motorkerékpárokhoz készült csúcsminőségű, viszont olcsón forgalmazott alkatrészekből. Ráadásul nálunk a promóciók ideje alatt számos terméket rendkívül alacsony áron lehet beszerezni. Emellett, ha az AUTODOC oldalán vásárol Indian motorkerékpár alkatrészeket, akkor bármikor igénybe veheti a munkatársainak által nyújtott professzionális szaktanácsadást is.
Új INDIAN MOTORCYCLES motorkerékpár-alkatrész választék
